Tik Tok :D

25 September 2011

Finally ♥

Finally ! :face75: Finally apa :s: Finally aku SINGLE lerr hehehe buekkJumaat 23 September 2011 11.30 malam :face5: Yahh itu lah tarikh keramat antara hubungan aku dengan dia :face29: Tu kehendak dia :face45: Kalau dia dah kata macam tu :face56: Aku tak paksa :face69: Aku pun dah malas nak fikir :face25: Penat lah weh asyik jadi cenggini jeh :face4: Madah kene tipu je:face61: Dah takde rezeki nak buat macam mana kan :face72: Hek eleh perempuan neh bajet je hahaha :face42: Kenapa aku gembira :s::8: Sedangkan orang kalau baru lepas break mesti nangis golek golek :face21: Sebab aku neh kuat :face57: Cehh haha takde la :face64: Sebab aku anggap tu takdir :face69: Bila pikir pikir balik :face43: Tu lah padahnya dan akibatnya kalau terlalu ikutkan perasaan :face62: Last last diri sendiri yg terjerat :face58: Haha pening kepala pikir benda neh :131: Takde function pun :face23: Baik kita pikir masa depan :face50: Ada jugak pak edah nya :face46: Apa pun hidup mesti diteruskan :face75: Pelajaran harus ditumpukan dahulu :face68: Azam baru neh :face72: Ceh ceh padahal setip tahun azam neh tapi tak menjadi jugak hahaha :face50: Gelak lah kau razmiela sampai puas :face49: Orang kata gelak kuat kuat bole release tension :face52: Orang kata aku tak kata :face42: Haha okay aku dah merapu apa aku pun tak tau :face56: Nanti korang tension baca benda neh :face66: Hihi Bye :w:


Ps :129: Oh yaa btw untuk dia :face52:
Terima kasih yoo sebab dah jaga saya selama neh :face9:
Nd maaf kan saya sbb selama neh saya banyak sakitkan hati awak :face60:
Nd awak sudi layan kepala otak saya yang keras mengalahkan batu neh :face62:
Semoga awak happy dengan hidup baru kay :face64:
Byeee :face51:

Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment