Tik Tok :D

26 September 2011

Fuh mimpi mimpi :3

Hai korang :face28: Selamat pagi :face43: Tengok mata pun alala nak tak nak jea bukak kan hoho :face34: Okay sapa sini suka bangun pagi :s: Memang tak :22: lah kan :face7: Aku tau korang sume pemalas :face27: Haha aku pun spesies liat bangun juga kayy :face56:Okay tu tak penting :face49: Neh lagi penting neh nak cerita :face51: Mari dekat mari dekat :face64:
Malam tadi aku mimpi pasal N lagi :face58: Haih aku tak tau kenapa aku mimpi pasal dia :face73: Masuk neh dah 3 kali aku mimpi dia :face60: Okay apa tandanya tu :s: Hmm :face72:Aku patut rasa happy ke :s: Atau sebaliknya :s: Okay mimpi tu sumpah sweet gila :n::n: Rasa macam nak lagi je mimpi tu hehehe :face2: Eh tak tak :22: Nak mimpi tu sume jadi realiti pleasee :face75: Tapi aku tak :22: faham kenapa aku mimpi dia banyak kali :face34: Apa maknanya eh :s: Aku anggap dia kawan je :face54: Tapi dalam diam aku ada juga sayang dia :face46: Tapi tak tau sayang aku neh sebagai kawan atau :103: Eish tak tau lah :face4: Mungkin aku anggap dia special kawan aku :face52: Tapi dia tu haihh ramai peminat :face56: Mana lah nak layan aku sangat kan :face49: Layan pun gitu gitu jeh :face75: Aku neh biasa lah over sangat hehe :face71: Tapi bila dia ada dekat dengan kau je :face68: Aku rasa mcm semangat jeh :face26: Tetibe jeh kan :s: Haha aura mana entah dia rembat :132: Haih eh weh :face8: Gua sayang lu tau tak :s: Tapi sebagai kawan je kot :face52: Tapi kalau kau dengan orang lain mesti aku jealous :face32: Jealous sangat sangat :face67: Eh apesal pulak aku nak jealous kan :s: Jadah dia lah haha :face7: Dah lah malas nak update pasal dia :face53: Petak kepala aku fikir pasal dia hoho :131: Tapi aku tak berhenti berharap mimpi sweet tu sume jadi realiti hehe :face54: Peace peace :face42: K boboii semua muah kiri muah kanan :w:

Dah takde topik :face10: Merapu jeh aku tulis benda alah neh haha :face12:
Maaf yea kalau korang rasa bosan baca post neh :128:
Byeeeee :face15:




Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment