Tik Tok :D

03 June 2011

K-Pop ♥

Hello wassup .



- SHINEE -



- BIGBANG -



- SUPER JUNIOR -


Tengok apa dah jadi dekat aku ni ? Aku dah mula obses dengan K-Pop .
Ni semua sebab Alieya Hanis punya pasal tau X)
Alieya ! siap kau . kau mmg suka buat aku tergila-gilakan mamat korea ni tau :)
K aku mengaku , sebelum ni mmg aku tak suka Kpop .
Enth knp tiba2 bila alieya bukak youtube psl Kpop , aku tgk mamat2 handsome ni menari & menyanyi ,
time tu aku jatuh cinta dkt Kpop muehehehe #Gediktak ?
Lagu lagu diorang pun superb awesome 
K aku mengaku aku KUNO sbb aku baru berjinak-jinak minat dkt kpop .
Mamat mamat ni pun kenapa lah handsome sgt ? -.-
Tgok skrg kan aku dah jatuh cinta . 
Bukan sorg tapi semua haha #Minah ni mmg tamak . PEACE -.-
Btw I Love Kpop start from now on (;
Go Kpop Yeah :*

Ps : Esok aku akan bertolak ke Kuala Lumpur . So please pray for my safety okay ? :)
Nanti kita bawakkan awak semua souvenier okay muehehehe ye tak ye budak ni bajet bnyk duit -.-
#Orang lain dah jauh berjalan , aku baru nak berjalan masa cuti sch . Kesian kaaan ? -.-


Aku still tunggu berita baru psl dia 
Kbai :)


Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment