Tik Tok :D

09 June 2011

Holidayyyyyyyyyyyyyyy :*

Helloooo wassup guys . Lama nya tak update blog ni tgok dah berhabuk dah fuhh fuhhh :O
Banyak cerita cek nak kongsi dgn hangpa semua tapi takpa kita slow slow dulu nooo .
K k malas nk membebel panjang2 , ce tengok topik atas tu psl holiday . Yeah holiday !
Ok cuti sch ni mst korang ada pegi holiday memana kan . Ada yg pegi Australia , Paris , Beijing fehh fehh .
Ada jgk yg pegi holiday dkat2 je tkpe kita samaaaa haha . K aku holiday kat KL je , dekat kan ? Tau pun -.-
Aku gerak pegi KL hari sabtu pagi . Then hari Isnin malam , aku dgn sepupu aku pasang telinga sbb makcik & mak aku plan nak pegi Cruise Tasik Putrajaya #Kitorang mmg nakal :) K esoknya , dah get ready dah siap2 cantik2 handsome2 pegi cruise tasik tu . Feh fehh semangat betul lah :3 Then kitorang pun naik lah cruise tu fuyooooh gile la haha . Mula2 tu boring gile bebeno sbb abg tourist guide tu membebel je -,- Ok korang pun tau kan aku ni mmg tak suke kene bebel -,- Lps tu dia dah hbis membebel , dia kasi peluang nak amik udara segar dkt bahagian luar cruise tu fehhhh syiokkkk ~ Then lps 20 minit perjalanan kitorg jejalan jalan around Putrajaya tu . Lps dah jejalan apa semua , aku dgn sepupu aku pakat ckp kitorang lapaaaar #Kan aku ckp kitorg mmg nakal :) Makcik aku pun terus angkut kitorang pegi Alamanda Putrajaya okay ah cantik :) Makannnnnn time . Then lps dh besarkan perut , kitorang shopping2 , shopping tak shopping jgak la kan , tak beli apa2 pun . Bukan sbb tak best , tp sbb rambang mata , tak tau pilih mana satu -,- Nak beli semua , tp bila check poket , halamak duit ni time ni jgk la dia takde . Nk mintak mak belanja , hahaha harapan je la kan :> Lpstu dh penat terus balik rumah . Balik rumah , apa lagi , TIDO lah Zzzzzzz -.-
Kjom tgk gmba kt bwh ni :

I'm taller than my mom haha  



I Love This ♥

Super cousin :) 
Dia dengar masalah aku , Aku dengar masalah dia :)
Dia suka cari gaduh dgn aku :>


I love my mum ♥ 

K aku mmg tak suke gambar candid . Kalau lawa tkpe , tapi ni lawa ke ? Errrr --'

Dan hari ini aku dah selamat sampai di rumah aku jam 11.30 pagi .
I'm homeeeeeeeeeeeeeee :) And suddenly , I miss KL :'/
Ok tu je cerita nya :) 
Terima kasih sudi membaca , byeeeeeeeeeee :)
Ps : Aku post entri ni bukan utk menunjuk yeah kawan kawannn ;)

Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment