Tik Tok :D

28 February 2011

Omg ! I Missed The Way He Staring At Me ♥

Seriously I Am So So So So Shocked By The Presence Of You :O


 Muke tekejot nie tak nampak ? Takut tak takut tak :D


Gah ! Excited , excited and exciteddddddd , thats the only words that I can describe my feelings rite now >.<
Kay kay , so lets start the story that makes me feels OMG , Do I Dreaming ?


Kay dah stop speaking speaking semue , post Bm je lah senang kan , saya pun tak reti sgt speaking , hancur lebih haha .
Tadi kan kan dekat sch , rase mcm lalala happy lah kan . Dh dpt result , alhamdulillah setakat ni okay :) Then ada perhimpunan , cegu Zainal bagi lah ucapan pasal merit and demerit *lantak ah aku salah eja pun :P
Dah habes perhimpunan , kitorang semue cepat cepat nak balik berebut sampai stuck dekat gate nak keluar sch , alah biasa lah tu budak2 jakun mcm tk perna balik dari sch kenn ? haha .
Dah tu , time balik tuu , lalu jalan biase lah , kesian saya jalan sorang2 sampai kat traffic light , Jasmine dah tunggu saya yeah baby XD ! Time lintas kat traffic light , kitorang stop kejap yelah tengok kanan tengok kiri dulu , kang nanti kalau tak tengok tengok , tak pasal pasal mati katak kat situ haahaha kay kay stop ketawe .
Time toleh kiri toleh kanan tu , sekali saya terpandang satu motor yang amat familiar dengan saya . Plat die J** **** . Then saya apa lagi terus lah menjerit tak tentu pasal . Jasmine pun tekejot berok tengok saya menjerit . Jasmine pun tanya lah kenapa kenapa kenapa kau menjeritt hahh ? Tekejot akuu . Then saya cakap lah ' JASMINEEEE ! Tengok kat depan tuu ada apaaaaa ! ' Hahh hamek kauu ! 'DIA' lahhh ! Omg omg omg ! Mengucap panjang saya waktu tuu . Mule mule sumpah saya tak perasan die tau tau . Bile saya tengok asal mamat ni pandang saya lain macam jee ? Bile saya tengok Plat die , mengucap lagi skali ! And die pun sekali je die terpandang arah saya , terus tak pandang pandang lagi . Control buat buat tak kenal saya hahahahaha apebende lah ! Mcm saya baru kenal die semalam ! Waktu tu serious saya berdiri tercacak je kat situ mmg tekejot gile Ya Allah tak pernah saya rasa tekejot mcm tu sekali . Tengokkk ? Betapa kuatnya penangan die hahhhh -,- Then sambil saya membebel bebel , saya perhatikan jugak die dari die stop kat traffic light sbb merah sampai traffic light tu warne hijau ! Jasmine pulak tak habes2 asyik tengok die dari atas kepala sampai ke kaki hahaha dahsyat lah kau Jasmine . Mmg tak dinafikan dia lah orangnyaaaa ! Orang yang dah lama tak contact2 dgn saya akhirnya die ada kat depan mata saya dengan disaksikan oleh Jasmine :) Sepanjang berjalan nak naik kereta , tak habes membebel bebel dekat Jasmine , kesian dia tahan kay awak dengar kite membebel ? Serious excited kite tak habes habes lagi sampai lah balik rumah .
Balik je rumah , saya text Jasmine balik cerita pasal hal tadi , dann Jasmine pun naik bosan layan saya hahahahaha kesah apa saya ? Tahan je lah kay kawan ~
Kay lah awak , excited saya tak habes lagi ni , even saya menaip post ni pun , tangan tak habes habes menggeletar nie errrrrrr . Nak buat revision pulak memalam nie hehehehe . Kay lah bye thanks for read muahh

 

Muka Budak Tengah Excited , Sebelum Tidur * Baru Capture Haha :D

Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment