Tik Tok :D

26 February 2011

Gah ! Maulidur Rasul ♥

Bahasa elok sikit lah hari ni , ada sambutan maulidur rasul dekat sekolah hari ni - 26 Februari 2011
Okay first pagi pagi lagi saya dah bangun awal , haha awak pun same kan ? Siap siap nak pegi sekolah , ada maulidur rasul . Amik kau ! Sape suruh tidur lambat , online sampai malam malam bute , kan dah terkebil-kebil mata bila bangun pagi . Paham paham je lah perangai saya , same dengan perangai awak jugak iaitu suka sangat bangun lambat kan ? ;)
Then then , Husna text saya , die takut saya tak datang haha takut kau kan ? Makin nyirap lah saya en , dah lah terpaksa bangun pagi , pastu nak suruh cepat cepat pulak , ingat saya robot dia ke sesuka hati nak mengarah arah , choyy -.-
Siap siap , amik Jasmine kat rumah , pegi sekolah same same . Sampai sekolah , serbu koop , satu group pandang kitorang lain macam . Apekah ? -.- Rupenye diorang nak tengok baju kitorang , yelah takut takut kitorang lagi cantik dari diorang , alah biasa lah tu fenomena semulajadi hahaha dah faham dah :) Takpe lah , kitorang tak secantik korang kan ? -.-
Agak agak 10 minit 'melepak' dekat koop , kitorang terus serbu dewan ramai ramai atas arahan cegu . Perghh duduk kat dewan , panas siaaaa , cegu tak teringin nak pasang aircond kea ? Hekhek . Masuk je dewan ape lagi , memekak dulu lah . Lepas dah memekak , semua buat hal masing masing . Ada yang baca novel , ada yang usha camera orang , ada yang usha handphone orang , ada yang touch up make up dan sebagainya . Tak kurang juge ada yang setiap 10 saat asyik dok menekan camera jee hahaha . Kesian Encik Ceramah tu , beliau tengah syok berceramah kat depan , yang belakang buat hal masing masing . Hahahaha sama je dengan saya  , takyah mengata orang sangat lah kan -.- 
Okay kejap kejap dah penat menulis , kite tengok gambar dulu jom ^^

 Saksikanlah :

|
|
|
V




Okay saya tak tau apa masalah die . Selalu point orang , tapi saya tak kesah , saya sayang dia .


Dia ni lah yang text saya pagi pagi bute , sabar je kan

 

Budak budak pandai semua nie , tapi diorang tak pernah kedekut ilmu okay :D

 

Okay dia ni seboleh boleh tolak taknak amik gambar die , tak tau lah apa masalah die yang membuatkan die allergic sangat dekat gambar ni . So , kitorang pun apa lagi ? Candid je time dia tak perasan dan akhirnya Yeahh dapat jugakk hahaha sorry kay Riessa :)


Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Tak suke mata tu :O


Errrr no komen ;) Shhhhhhh -.-


Yang ni pun malas nak komen . Sekali komen , berjelaaaaa tak larat awak nak baca hahaha :D


Dah puas tengok ? Tak puas lagi ? Pandai pandai lah tengok kat FB saya kay :)
Maybe gambar saya tak sebanyak gambar awak , sebab saya bukan jenis yang suka bergambar sangat hekhek . 
Dah tangkap tangkap gambar ape semue kan , kitorang syok layan drama teater oleh kelab teater sekolah wooooooooo :O Syabas lah kakak2 dan abang2 form 4 , kerana telah menjayakan teater tersebut , memang meletoppppp , terpukau gilee en ?
K lah awak , terima kasih kay sudi baca belog saya yang tak seberapa ni :)
Penat nak meleweh panjang panjang , tak penting pun haha ok bye




Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment