Tik Tok :D

22 November 2010

Yoooooooooooooo :))

Daa lame siakk aku tak edit bloggie kesayangan niee , HAHA (kesayangan laa sgt) Okay , korang tahu tahu jea laa kan , Bile dak balik kampung , semue dilupekan . Chottt , banyak gilee sehh kerje gilee aku buad kat kampung . Hahaa , semue atas pemantauan oleh cousin cousin aku yang same gilenye dengan aku , Hohoooooo :DD
** Tengokk mukee sepupu sepapat aku dekad Fb aku : Razmiela Razak (melambak gambar diorang)
Ingatkan bile balik kampung , takbest . Tapi rupenya meleset sangkaan ku , Heeee . Bile mama aku cakap nak balik Jb jea , muke aku terus jadi nerd . Aku pun ape lagi , ye kan jea laa . Even dalam hati meronta-ronta taknak balik . Mama aku sume dah siap siap nak balik Jb siap packing packing barang gituu , aku jea tak . Aku melambat-lambatkan lagi masa adalah , Hoho . Mama aku bawak barang banyak gile . Balik kampung 2 beg , balik Jb nak dekat 10 beg (50 % beg plastik) CHOYY banyak mehh , nak taknak aku hangkut jea laa . Siapa taknak duduk kampung beb ? Dapat berkumpul , lepak same same dengan sepupu sepapat sume , kann ? Dah aa cuti sekolah , masa nie laa nak merapatkan silaturahim antara ahli keluarga , Ececehh ayat aku ! Waktuu keluar jea dari perkarangan halaman rumah di kampungku , hati ku terasa berat apabila terpaksa meninggalkan kampungku (cehh , sekali lagi ayatku skema , gara gara cousin aku) Bile dah sampai Jb , mama aku tnye ' asal taknak tinggal kampung ? ' (muke aku waktu tuu still nerd , Hoho) Aku ckp 'taknak aa , nanti rindu ' Hee , anak manjaaaa >.<

Then then malam tadi takbole tidoooo , Ape aku buad ? Bace novel (kerja part time aku) Mama aku tnye asl tak tidoo lagi ? Aku ckp , kejap lagi nak abeskan bace novel , lagi satu bab . Bace novel ape ? Hah amek kauu Baju Pengantin Mak Andam Syiokkkk gileee babengggg >.<
Bab yang last , nanges nanges , Hadoii aku bace punn , nanges . Tgok cover mcm lawak , tapi sedihh (bab yang last tuu) Try laa bace okay ^^



Woot woot * novel niee laa yang menemani aku semalam sebab aku takdapat tidooo ^^
p/s : Thengss novel bcuz sudi temankan aku semalaman cehh


Okayy darlyy darlyy semuee ,
Daa abes daa story mory aku niee ,
Penat siott menulis !
Korangg tau bace jea kan ?
Hope korangg enjoy Yeaa !
Haha Smilee :))

Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment