Tik Tok :D

23 November 2010

Hyee (!)  Ouhh , kenapa aku excited semacam nie ? Maybe baru dapat coolblog ++ KFC * err razmiela , jgn bangga bole ? Okay serious ! Whatever it is , it's all not important . Okay act , saje jea nak share bende bende alah niee dengan korang , hee takde topic nak cakap * ehem ehem *

Nahh , amek kauu (!)


Buruk ? Ouh kesah nyee -.-



Nerd ? Ouh kesah nyee -.-


Gedikk ? Ouh kesah nyee -.-


Berlagak ? Ouh kesah nyee -.-

Act , aku tengah ade free time , aku meng-edit laa gambar aku yang ada dalam folder aku . Asyik meng-hadap Fb && meng-hadap blog jea . Kenapa sikit ? Ehh biar laa , aku nak edit sikit kea , nak banyak kea ? Ade aku kacau hidup kau ? Sekali sekala teringin jugakk nak try benda baru * Jakunn ? Ouh kesahnyee  -.- Okay , terima kasehh
Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment