Tik Tok :D

29 September 2011

:)

Hem hem :face10: Dengar cerita orang tu dah ada girlpren baru :face48: Haha tahniah yaa :face39: Ni pun aku baru dapat tau :face69: Online jeh tetibe jeh ada orang bagitau aku :face21: Eh dia dah ada awek baru :face34: Hoho korang neh daripada mata aku kuyu terus terbukak mata dengar cerita tu :face24: Haha tapi biarlah dia :face70: Dia kawan aku lah :face64: Kitorang pun dah janji nak cari orang yang boleh jaga kitorang baik baik :face43: Buat apa nak bermusuh kan kan :s: Yang lepas tu lepas lah :face60: Lgpun skrg dia dah ada buah hati baru :face12: Lawa tau :n: Okay sumpah tak tipu :face64: He deserve it :face69: Ada jugak mulut yang kepoh nak mampus :face61: Weh razmiela :q: Kau tak jealous ke dia dengan orang lain :s: Kau taknak cari pengganti ke :s: Kau tak nak dia balik ke :s: Kau dah tak sayang dia ke :s:
Neh jawapan aku :103: Woi gonjol :q: Sumpah aku tak jealous :face69: Tu hak dia lah :face69: Kau nak sibuk kenapa :s: Entah entah kau yang suka kat dia :face33: Aku nak cari pengganti :s: Nanti nanti lah :face45:Aku bukannya terdesak sangat punnn :face56:Aku tak nak dia balik :s: Neh soalan terbodoh :face30: Dia dah ada buah hati lah :face11: Buat apa aku nak dia balik :s: Kau ingat aku neh jenis perempuan yang suka rampas boypren orang ke :s: Terasa :s: GODAI :face19: Siapa tak sayang kawan :s: Dia kawan aku :face39: Nak aku ulang ke :s: DIA KAWAN AKU :face11:

Lepas neh mulut tu jaga baik baik :face63: Jangan main terjah jeh tanya soalan yang agak bodoh :face10: Silap silap ada yang makan kaki :face3:
Neh lah yang aku tak faham sikap manusia :face34: Ada jeh benda yang dia tak puas hati :face7: Semua dia nak sibuk :face43: Semua dia nak tanya :face60: Haiyerrrr :face58: Bole tak jangan kepoh hal orang :face67: Sibuk jeh jaga tepi kain orang :face75: Kain kau yang terkoyak ada kau sedar :face71: Kalau tak sedar jugak meh sini aku tolong jahitkan :face65: Kalau taknak jugak beli jeh kain yang baru :face54: Kau kan anak orang kayaaa :face56:

Untuk dia :face69: korang sweet gila okay :face9: Sumpah tak tipu neh :face2: Harap relation korang bertahan tau :face69: Jangan gaduh gaduh kay :face26: Hehe :n:
Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment