Tik Tok :D

04 July 2011

Hilang sekelip mata.






Aku sayang kau . Aku taknak kau tingalkan aku . Aku taknak kau pergi dari hidup aku . Aku taknak kau lupa semua kenangan kita . Aku taknak memori kita lenyap sebegitu mudah . Aku taknak semua tu .
Aku nak kau stay dekat sini , dekat sebelah aku . Buat aku ketawa . Buat aku happy . Buat hati aku terhibur . Tapi aku tak boleh halang kalau kau tetap nak pergi kan . Kau still nak tinggalkan aku kan . Okay pergi .
Tapi aku harap kau jangan lupa aku kat sini please . Aku taknak hubungan kita sebagai 'kawan' berhenti sampai sini je . Memang kadang2 aku mengaku yang perangai kau tu membuatkan aku rasa annoying gila . Tapi bila difikirkan balik , perangai kau yang annoying tu lah berjaya membuatkan aku tersenyum :')
Aku rasa happy je bila kau ada dekat dengan aku . Kau sudi temankan aku . Kau layan jea kepala otak aku yang tak betul neh kan . Kau tau tak ? Bila aku dapat berita yang kau nak pergi tinggalkan aku , terus aku teringatkan semua kenangan kita . Nd aku fikir sampai hati kau nak tinggalkan aku ? Kau dah penat nak layan aku eh ? Hmm takpe lah aku faham :') Tu bukan kehendak kau . Act , aku nak dengar cerita dari mulut kau snediri , tp entah lah . Setiap kali kau sebelah aku , aku nak tanya kau . Tp mulut aku neh tak boleh bercakap . Suara aku tak boleh keluar . Hati aku tak bersedia lg nak tanya kau . Aku nak kau faham . Aku nak kau sedar yang aku taknak berpisah dari kau , 'kawan' . Aku sayang kau . Aku sayang kau . Aku sayang kau .
Start dari semalam aku dah mula tak boleh lupakan kau . Tak boleh lupakan memori kita -.- Bodohnya aku .
Setiap masa aku doa yang kau tak kan pergi dari hidup aku .
Nd kalau lah kau baca post neh & kau rasa post neh ditujukan untuk kau .
Dengar lagu neh okay (Lagu Teman). Everytime aku dengar lagu neh , confirm aku teringatkan kau :')
Nd aku harap kau jangan lupakan aku dekat sini tau . Bye 'kawan' :')
Jaga diri kau baik2 . Ubah perangai kau yang annoying tu okay . Ingat yang aku sayangkan kau . Jangan pernah lost contact okay . Bye nd takecare 'kawan' :')


Ps : Ayat aku jiwang heh ? Tak menyusahkan kau kan ?
Aku tak pinjam jari kau untuk menaip pun .
Kalau rasa menyampah , cepat tutup . Masehh -.-

Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment