Tik Tok :D

18 July 2011

Admire Shawl (;

Hello wassup guys. Lama gila tak update blog kan. Fuhh blog dah berhabuk sama tebal mcm kamus dewan -.- Ktkde mengene so diam. Nak update blog neh sebenarnya bukan senang. Kena ada topik yg sesuai dulu, baru lah tulis. Takkan nak pakai main hentam je. Neh pun aku rasa topik kali neh mcm tak best. Lg satu, kawan aku yang paling comel iaitu Husna suruh aku update blog, rindu lah kononnya nak baca post aku (tangan kat bahu, mata pandang atas). K aku dah warning awal2 topik kali neh tak best. Tp kalau korang nak baca, baca lah :) Itew lagi sukew kalau awakx bacew hikhik.

Okay actually semalam kan aku biasa lah boring boring, so aku buat lah blogwalking memandangkan takda sesapa nak layan aku kan T.T (ayat nak tragis, tampar dahi kang) Kthen aku terjumpa satu blog neh, then blog neh mcm2 ada psl satin shawl. Mula2 aku tgok okay lah biasa2 je kan, then bila aku tgok lama2 terdetik pulak kat hati neh cakap lawa lah shawl cenggini. Kay bila tgok dlm tv pun, mmg dah popular dah fashion satin shawl neh lebih2 lg bila tgok Hana Tajima nd Yuna pakai, perhh mmg cun abis lah kan. Lawa je, ayu jahhhhhh ^^ Aku kalau dah minat, mmg satu dunia aku selongkar (ayat nak kalis) :P Then aku tgok ada satu colour tu mak aihhh lawanya wehh, warna pink! Lawa en lawa en? -.- K bila lah nak terbukak hati kau razmiela nak pakai shawl cenggitu. Bila tnya orang, diorg ckp alah bukak google je, takpun youtube. Melambak-lambak cara dia ajar. Kau nak yang serong kedepan, yang senget, yang tegak semua ada. Haha -.- Tp kan kdg2 bila kita tgok orang pakai, lawa je kan. Tp bila diri sendiri pakai, takda rupa orang haha buruk semacam. Lg2 size muka mcm aku, size bulat haha. Bulat bulat pun comel apa. Perasan :P
Ahh tak kira, bulat tak bulat, nak try pakai juga, kesah apa aku. Bila dah pakai, then tnya suggestion orang lain, kalau okay pakai je. Kalau tak okay, hmm pakai je lahhhh. Buat dang je orang nak cakap apa.
Alright tu dah okay lah kan. Tp part harganya tu. Haa tu lemah cket lah. Lawa mmg lah lawa kan, tp rm45 whoa. Sapa nak bayar? Korang nak bayarkan utk aku? Kalau nak, cpt2 inform aku hahaha. Mmg lah ada harga yang murah murah, tp kau tgok tak kualiti kain dia mcm mana? Jap lg, tk sampai 2 kali pakai, rabak sana rabak sini. Eee tak kuasa mak nak beli yang lain nyah -.- Hm tkpa lah, kumpul dulu duit, guna sebaiknya dulu untuk sch. Yang mana ada, pakai lah dulu. Mak aku selalu ckp cenggitu -.- Mmg lah betul, tp sekali sekala nak jugak merasa fashion yang terbaru punya kan kan kan. Trend lah katakan. Orang lain dok busy dgn fashion K-Pop dia, tp aku tak. Aku lebih berminat pd fashion shawl, ayu je kan. Haha ayat aku mmg suruh orang muntah. Jgn nak muntah sgt lah kan, diam! Kjom usha trend shawl satin yg telah berjaya membuka hati aku utk memakainya tp keadaan tidak mengizinkan kerana keadaan kewangan yang berada di tahap rendah berserta ketidak sesuaian bentuk muka (full sentence aku bagi haha) :P





Lawa kan diorang pakai? Tengok muka lah weh haha. Sorry gambar semua aku amik yang mana aku minat. Nak tgok lagi, pergi dekat SINI. K tu je lah post kali neh. Kepala otak aku dah kering idea dah nak tulis apa. Tu sbb banyak yang aku merapu. Bye! Enjoy yr day. LOTS OF LOVE #bak kata nabil rajalawak ;)
Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment