Tik Tok :D

17 May 2011

Kau fikir cara kau bagus ?


 Hello people . Whatsup ?
Ok harini raz nak bukak topik psl orang kurang matang #Sesiapa tlg jgn terasa
Act tk terlintas pun nk tulis topik yg tak berapa nk semenggah ni 
Tp since raz pernah terasa dlm keadaan mcm ni , so apa slh nya kalau raz kongsi kan bersama ?
 Ok so lets we gonna start here !
Raz tk suke betol kalau ada orang lain try nk AMIK BERAT psl raz even selama ni die tk pernah pun nak amik kesa psl raz . Eg : Raz ada join home tuition then tibe2 'dia' menyuarakan rasa tak puas hati die dkt raz . Kau ckp kalau home tuition , kene cari ckgu yg btol2 intelligent . Jgn setakat refer pada buku je . Then kau melalut smpai nk kene refer dkt kerajaan apa smue . Ya Allah , selama ni kau tak pernah nak amik kesa pasal aku , then suddenly knp kau risau sgt pasal aku ? Tlg lah . Selama ni pun kau mmg lepas tangan je kan kalau apa2 hal berkaitan dgn aku ? Ok aku rse aku selesa dgn keadaan tu . Tp bile kau dah start nak caring psl aku , aku rse mcm Errrr --' ada yg tk kene . Mmg aku rse terima kasih sgt2 sbb amik tau psl aku . Tp knp skrg ? Knp tak dari dulu ? Bole kau jawab ? Tp yg paling aku rse hot gile ialah kalau kau nyatakan pendapat yg logik , YES I WILL ACCEPT IT . Tp kalau kau try nak bukak cadangan yg mmg UNMATURED , ofc I'LL DENY IT . Even budak2 tadika pun mmg tkkn setuju dgn pendapat kau yg konon nya bagus tu :) Then , knp kau tk ckp je face2face dgn ckgu tuition tu ? Knp nk kene report dulu kat aku ? Itu yg buat aku tk fhm dgn perangai kau ni .
So conclusion nya di sini : Kalau kau nak amik berat psl aku , ok aku tk kesa . Tp tlg guna cara yang bole diterima pakai #Aku seorang yg memilih and I'm not a selfish :p
P/s : Raz bukan marah , raz cume tak setuju je okay , I'll just give my own opinion :)


#Walau apa yang terjadi , raz still sayangkan dia :)
Kasih sayang raz dkt dia tak pernah berubah sikit pun :)
Tanpa dia , siapa lah raz :)
Ilysm





Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment