Tik Tok :D

07 April 2011

Statement menggelikan -,-

Yeah hello guys ! :) It's Friday morning again .


Straight to the point .
Ahaa wahai A ,
Dulu kau kata aku yang beriye - iye nak 'kawan' dgn kau kan ? Ok aku bole terima :)
Then kau ckp aku yang beriye - iye nak break dgn kau . Ok aku terima lagi :)
After , kau kutuk-2 aku sampai lebam , jangan fikir aku bodo mcm kau :)
Then , cerita yang latest ni kau ckp kita dah PUTUS KAWAN 
Whoaaaaaaa sounds interesting , isn't it ? :O
Hahahahaha Hell-O mat , kau ckp biar berlapik sikit eh ?
Tak semue perempuan percaya ckp kau , bebual gebang !
Semue yang kau cerita dekat member kau , 10 % je bole pakai ,
Yang lain perhh sedap nye kau mereka - reka cerita kan ?
Grr Disgusting -,-


Ada ubi ada batas ,
Ada hari aku balas ,
Cakap biar beralas :)



Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment