Tik Tok :D

17 February 2011

*Ok aku rasa gambar ni sedikit buruk hee kesah ?

Psssstttt ada orang kenn cakap aku gedik , perasan lawa la ape la yang sewaktu dengannya .
Aku tauu laa sape orang tuu ;) 
Cakap belakang belakang bole lah kenn ? :O
Hahahahahaha dari tadi aku tak berhenti ketawe beb !
Hello , ini life aku !
Kau ada life kau sendiri , pikir sikit life kau ok
Takpaya tolong jagakan tepi kain aku ,
Tapi kain sendiri yang terlondeh hahahahahaha !

Hey Hey *fokus kepada musuh dalam dan luar selimut sahaja*

Sorry derr , aku malas nak komen lebih lebih ,
Aku malas nak layan perangai kau tuu :)
At least apa yang aku ada , KAU ADA ?
Kalau tak ada , diam diam je la b***h !
Asal hidup aku bahagia :) 

P/s :
Kalau hidup kau bahagia mengkritik orang , teruskan .
Aku nak tengok sejauh mana kau bole pergi ok :)

Sorry mulut aku memang agak kasar , mulut kau pun sama jugak kenn ?
Haa ok bye :*

Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment