Tik Tok :D

23 January 2011

Lalalalalalala , lagu yang wajib aku dengar masa buat homework Aww
Mendayu-dayu gituuuu ;D .
Haih , tak tau mcm mane aku bole ter-addicted dekat lagu nie -.-


Act , lagu nie OST Sinetron Cinta Fitri yang tengah meletup-letup dekat Indonesia .
Dulu selalu lah jugak aku layan sinetron nie , tapi sekarang dah tak ,
susah nak bukak channel SCTV , Hihi :p

Hah , meh sini scroll cket kat bawah ade something nak show off cket , Hihi :)



Ok , nie lah banner Sinetron Cinta Fitri , rindu beb dekad sinetron nie ;(

Then , bawah nie pulak gamba hero dgn heroin sinetron nie merangkap penyanyi lagu tema sinetron nie jugak iaitu : Teuku Wisnu bersama Shireen Sungkar
* Tak sangka diorang bole menyanyi , Hihi tapi pehhhhhh ! Memang syok abiss ;D



Alahai , sweet nye . Hihi

P/s : Ok , berbalik pada lagu tema die ,
Serious lagu ni amat menyentuh hati :)

Tak percaya ? Dengar dan hayati lirik kat bawah nie :)

Teuku Wisnu :
Inilah aku apa adanya
Yang ingin membuatmu bahagia
Maafkan bila ku tak sempurna
Sesempurna cintaku padamu

Shireen Sungkar :
Ini cintaku apa adanya
Yang ingin selalu di sampingmu
Ku tahu semua tiada yg sempurna
Di bawah kolong langit ini

Duet :
Jalan kita masih panjang
Ku ingin kau selalu disini

Biar cinta kita tumbuh harum mewangi
Dan dunia menjadi saksinya
Untuk apa kita membuang-buang waktu
Dengan kata kata perpisahan

Demi cinta kita aku akan menjaga
Cinta kita yg telah kita bina
Walau hari terus berganti hari lagi
Cinta kita abadi selamanya

Jalan kita masih panjang
Ku ingin kau selalu disini

Biar cinta kita tumbuh harum mewangi
Dan dunia menjadi saksinya
Untuk apa kita membuang-buang waktu
Dengan kata kata perpisahan

Demi cinta kita aku akan menjaga
Cinta kita yg telah kita bina
Walau hari terus berganti hari lagi
Cinta kita abadi selamanya

Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment