Tik Tok :D

11 January 2011

I Need It !

D90 Black Version :)



D90 Pink Version :)

Oh D90 . Can You Come To Me ? I Need You !

P/s : I Know You Want Me ;) LALALA ~

Hi , meh sini dekat cket dgar cerita aku :) Pffft , sejak dua menjak tiga menjak empat menjak (kau nak berapa banyak menjak ?) Okayokay sejak dua menjak nie kan , kenapa lah aku asyik terbayangkan Nikon D90 jea tau tau . Kenape eh ? Rase mcm tak lame lagi nak pegang jehh camera nie . Hihi :) Hebat , tapi tengok lah part harga dia , Hebat jugakk ! Okay act , first time tgok dekat FB tuu , mcm biase-2 jea perasaan bila tgok anak-anak orang kaya pakai benda alah nie . Then , lame-2 , adoiii perasaan cinta terhadap benda alah nie makin tinggi aww ^^ Nak jugak citarasa jadi anak orang kaya sekali sekala boleh kan :) Dah tuu , tengok mcm ramai jehh yang guna benda nie . Aku pun nak satu ! Eh taknak lah satu , bagi lah lebih cket , tapi design lain laa beb , ape barang design samee ! Beli design lain ahh , D3100 kea , D5000 pun jadi lah ;) Cewahh dia nie , orang bagi betis , nak paha , mengada xD . Eleh biar lah taste aku , mesti kena uppp ;) Bukak suratkhabar jehh , mesti ade brochure psl benda nie , alahai kau nie mcm tahu-2 jehh aku tgah mengidam bende nie tau hishhhh benci :P . Hmm bila slowtalk dgn mama , mama diammm jehhh haish dah tau dah tengah berfikir lagi . Sampai bila nak dapat benda nie , aku pun tak tau ==' * Korang yang dah ade benda nie , takpayah lah rase bangga atau showoff bila aku puji kau tuu anak orang kaya okay . Hmmmmmm NIKON D90 , saya nak awakkkk ! Saya janji saya akan jaga awak baik-2 , saya akan peluk cium awak tiap-2 hari , saya akan lap awak bersih-2 tiap-2 hari , saya akan gunakan awak tiap-2 hari , ye laa saya kan memang kaki photograph , jadi memang lah saya gune awak tetiap hari ! Oopppsssss -_______- So , sesiapa yang baik hati tuu , belikan lah untuk saya nikon d90 nie :) Tapi , taknak lah yang second hand atau banyak hand , yang ORI tau , diulang lagi sekali , ORI SAHAJA ! Hihi nie terbuka kepada orang yang baik hati jehh nak bagi , sape yang taknak bagi , takpayah lah bagi , aku tak mintak pun lah ! Okayy ? Bye !


Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment