Tik Tok :D

03 January 2011

2011 a.k.a 2PM6

 2011 a.k.a 2PM6

merah kan ? merah tandenya marah kan ? sorry lah kalau salah , tapi aku rasa betul !
okay lupekan pasal betul salah tuu !
tengok intro . tengok topik .
kene masuk 2pm6 .
mesti korang cakap
'padan muka kau'
ye lah ye lah padan muka aku .
sape suruh tak belaja betol-2 kan dah kene turun kelas .
still kelas pm okay lah tuu kodd .
masuk 2pm6 mcm masuk tanjung rambutan .
member semue masuk 2pm5 , ada jugak yg stay kelas 2pm4 .
aku jea yang kene campak kat 2pm6 .
sekali lagi cakap padan muka aku -.-
okay fine lah bedul . *pinjam ayat hasnizah
okay takpe .
hmm maybe untuk sementara .
bukannya lama , lebih kurang setahun jea kat kelas tanjung rambutan tuu .
next year masuk 3pm4 balik * mcm yeye , insyallah
lagi atas lagi bagus kan ? 3pm3 atau 3pm2 pun jadi lah .
cewah nak atas lagi tuu haha tak salah kan kalau simpan angan-2 untuk lebih berjaya ?
hee kepohh lah makcik nie .
okay lah malas nak citer panjang-2
takde ape-2 yg menarik .
buad ape nak citer lebih-2
makin tension kepala otak aku ada lah
okay bye .
serious , aku benci kelas 2pm6 >.< !
tapi cikgu-2 masuk dlm kategori cikgu paling sporting .
okay lah tuu kan .

eh dah lah dah lah . memanjang pulak aku cerita . bye and enjoy it !


Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment