Tik Tok :D

14 December 2010

1 , 2 , 3 okayy go (!) 

Hell-O there . Truthly , dah lama kan tak update blog ? Rindu takk ^^ Heee * Tak kuase mak nak layan nyahh :DD

Act busy cket lahh derr sejak kebelakangan neh . Busy nak menguruskan rumah tangge * Sengal kann ?

Okayy okayy serious .

Act malas derr nak update blog . Lagi-2 bile nak update blog yang tunggang langgang dah mcm kapal nak karam -.- Haish gini lah perangai manusia . Bile takde blog , tergedik-gedik nak buat blog . Bile dah ade blog , rase macam malas pulak nak edit update blog * Ehemm pesanan ikhlas buat diri ku :)

Okay mehh sini , satu persatu eh cerita . Bace elok-2 :)

Hari Jumaat lepas ( tak ingat tarikh pandai-2 cari sendiri ) Hang dengann si Bachenn neh . Kitorang hang dekad tempat standard jeh doe kat Utm . Hahaha kelakar kan kan KANN ? Shuttttt -.- Mcm-2 kami bualkan . Rase mcm tak cukup mulut nak bercakap pasal masing-2 punye hal ^^ Dlm masa itu , sempat pulekk kami ber-webcame . Siapa yang tak suke bergambar . Dah memang sesetengah perempuan fanatik nak amik gambar , yang sesetengah lagi saya tak tahu :) Nakk tgokk gambar nye ? Aku nakk letakk , tapi entah ape perangai lappy aku neh , time neh jugak lah die nak buad hal * loading lelame sangat Grrrr !
Kalau nak tengok pegi dekat Fb aku - Razmiela Razak * kalau yang nak tengok ehh :)
*Bile dah tengok , rajin-2 lah cket komen sekali . Jangan reti tengok jea =='

Okay then cerita kedua pulakk pasal hari Ahad kelmarin . Aku balik kampung dengan sepupu sepapat aku . 3 kereta konvoi pergi Melaka , Fuah hebad takk ? Hebadd kann * cakap hebadd ! Bertolak dalam pukul 8 lebih , sampai dalam pukul 11 lebih . Sampai-2 jea terus serbu rumah orang kawen . Amek kauu makan dah masuk tahap 5 hari tak makan , kebulur gilaaaa >.< * Tak payah lelebih !
Dah habis melantak kat rumah orang kawen , duduk-2 kejap . Sesi Jejak Kasih telah bermula . Biasa lah jumpe sedara lama almaklum jeh lah kann ? Just imagine , 36 tahun tak jumpe ( mak aku cakap ) :DD
Thenn balek rumah relax-2 , ngeteh-2 , cakap-2 pastu tidoo -.-
Dapat lena kejap jeh , dah kene pack-ing balik Jb balek . Hadoii , naseb naseb :) * tapi seronokk bebb !

Okay then otw nak balek Jb , pi kena ikan bakak * apabila orang selatan cuba berinteraksi dalam loghat utara :PPP * Mula-2 jelajah dulu satu Melaka gara-2 nak cari Medan Selera Ikan Bakar punye kes . Haishh ==' Mane tak nye , dalam kereta ada dua orang Melaka . Sorang kata utara , sorang kata selatan XD
Hahaha last-2 satu Melaka lah nampaknye kami jelajah . Beberapa jam kemudiann * Selamat Datang ke Medan Selera Ikan Bakar Anjung Batu * Yeahh akhirnyaaaaa sampai :)

Menu :
Ikan kembung + Ikan cencaru bakar ,
Ikan kerapu masak tiga rasa ,
Sotong goreng tepung ,
Nasi Lemak ,
Nasi putih ,
Lala goreng berkuah ,
Kupang masak sambal ,
Udang goreng ,
Air sirap limau ais
Ada lagi tapi tak ingat :D

* Melantak habis - habisan *

p/s : NO PHOTOS ALLOWED , Malasss doe nak snap ;p

Okay perut pun dah kenyangg , senang hati dann misi seterusnya TIDUR DALAM KERETA :DD

Then balek Jb . Celik-2 jea mata , dah sampai rumahh :)

Esoknye ( Isnin ) kena pergi darja khas pulekk :PP * Haishh -.- pasrah kan jea lah . Bile dah pergi darja khas , ada lah seorang Hamba Allah nie ( tak perlu highlight kan di sini ) main-2 mata pulak dengan aku -.- Wehh pompuan , kau nie kan mmg sengaje nak tunjukkan mata kau yang tak berape cantik tuu . Gagagaga ~
Aku dengan mashitah ape lagi . Balas yob jangan tak balas Hahaha :DD * Tapi tak tau sape menang . Lame-2 , due-2 pihak diam ! Malas nak cari gaduhh dengan kau perempuann :)
Mashi mashi , thengss auu auu dah back-up akuu Ohh Yeahhh :DD

Malam tuu , aku bace novel lagi lagi dan lagi . Pastu saya tetidooo -.- Dalam tidoo aku tuu , aku mimpi lagi pasal ' dia ' . Grrrr , asal aku asyik mimpi kau jea heh ? Aku tak suke tau tau ! Makin aku nak lupekan kau makin lagi aku mimpi then aku teringat pasal kau -.- Boleh tak kau pergi jauh-2 dari hidup akuu ? Mimpi yang sweet pulak tuhh . Mimpi kau jealous tengok aku berbual dengan member kau then aku pujuk kau then thenn kau pegang tangan aku and kiss dahi aku then then thenn kite same-2 ketawe . Errr FAKE kann mimpi tuu ? Tapi tak tau kenapa , asal aku bangun , nanti aku senyum teringatkan mimpi pasal kau ==' Seolah-olah aku rase bahagiaa , Eisyy gedikk ahh :PPP
* Aku dah malas nak mimpi pasal kau . Asyik buad aku sedih and teringatkan kau jeaaa tauu GRRR -.-'

______________THE END______________

Dah habiss ceritaa , penat siakk aku type benda alah niee semuee ,
Siapa suruh dah lame tak update blog ,
Rasekannn !
Padan muke kau RAZMIELA 
Gelak Gelakk Lahh Lagii , Haishh -.-

Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment