Tik Tok :D

06 November 2010

kau memang hebat. terima kasih sebab dah sakitkan hati aku && buat aku sedih sbb sikap kau selama neyh. skrg, mungkin aku dah tak perlu fikirkan diri kau lagi. sebab kau tak pernah dan tak akan pernah ambil tahu pasal diri aku. aku pun tak tahu mcm mane aku boleh terhegeh-hegeh sgt nak amek tau psl kau. sedangkan kau? huh. mungkin selama neyh aku bersalah. sbb dah buat orang yang kau sayang kecewa disebabkan aku. tapi skrg neyh tibe pulak giliran aku untuk kecewa. kenapa aku perlu menulis semua pasal diri kau ek? even aku tahu kau tak akan membaca perkara bodoh mcm neyh. tapi aku akan tetap luahkan. sbb aku rasa mungkin ini kali terakhir aku menulis pasal diri kau. sbb aku taknak buat orang kecewa lagi. walaupun aku terpaksa dikecewakan. lagipun, kau skarang dah bertambah peminat kau, sini sana bersepah. fuah, aku tak sangka. okay, last aku nak ucapkan good luck dalam hidup kau! && terima kasih sbb dah dgar smue problem aku slama neyh && bgy semangat kat aku, aku hargainya doe!

kpada korg yg anggap bende neyh jiwang atau touching touching gituhh, jgn gelak gelak doe! sbb aku takut korg pulak yg akan mengalaminya. thankss kpada sesiapa yg memahami.
:'(  :'(  :'(
Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

2 comments:

  1. Kenapa ni razmiela ?
    sape yg buat u macam tu ?
    Ishh tak patut la ..

    ReplyDelete
  2. entah lah awak ? rasa mcm diri nie selalu dikecewakan , huh .

    ReplyDelete