Tik Tok :D

13 November 2010

Ehemmmmmmmmm 

Okay , tadi balik jea dari darja khas . Terus otw pergi office Mama . Then , mama bagi peluang na online . Ohh thankyouu My SuperDuper Mama ♥ Like like ^^ Okay waktu aku tgah syokk melayan Facebook-ing && Blog-ing && search lagu yang best best  . Ada seorang laa Hamba Allah , member office Mama kodd ? Entah , tak sure wehh . Die datang datang jea dgan muka yg Masam Men-cuka terus masuk office . Whatt ? Ouhh , hebad sungguh cara die berjalan . Cewahh , macam office die jea . Hooooooo , ta kesaaa choyy . Tapi bende yg buad aku kesah is dah lah pandang orang pun taknak . Tak reti bagi salam ke cik kak oii ? Ooppssss , ' kak ' ? Ermm tak sesuai . Die dah masuk kategori ' Old Lady ' ahaha ! Makcik calling better . Dengan muke die yg penuh keSOMBONGan itu die masuk bilik ' private ' die tuhh . Hohoooooooooooooo , banyak sombongg Woooooo ==' Dalam bilik die , aku dengar die sound sound anak die yang comel tuhh . Choyyy , kesian anak die kene marah . Apeee laaaaa ? Pastu pastuuu , aku melencong makan angin kejap kat tempat mama , nak korek cerite punye pasal . Aku tanye mama . ' Mama mamaaa , kenapa boss mama tuhh ? Sombong semacam huh ? Mcm gangster sesat mana entah ? ' Thenn , Mamaa aku reply ' Die tuhh mmg camtuu . Act , ramai yang tak suke dekat die just because perangai die tuu . Maybe perangai die mcm tuu , tapi kerja die bole laa dikategorikan berada di tahap yang bagus . Kiranye die tuu focus-ing dekad kerja yg die buad ' Aku tanye lagii ' Huh ? What ? Focus-ing ? Yeah Right !' Hahaaaa , kepoh kann ? Korang setuju kea kalau ada manusia yang perangai mcm tuhh bagi alasan yang tak munasabah ? Goshhh ! Sooo , kite neyh bile jadi manusia , jadi manusia yang tak sombong . Kalau sombong , baik baik ada kat atas , tibe tibe Woooooooooo terus turun ke bawah . Waktu tuu semue orang ketawakan kite && Waktu tuu jugak laa kite nak insaf . Hooooooiii , tak gune wehh !


Jadi renung-renungkanlah && Selamat Beramal ;))


Example orang sombong , sini sini !



Errr , Sombong kea ? Okay then Get Out ! 

Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment