Tik Tok :D

28 November 2010

3 hari tak meng-update

Hye :) mehh sini nak pinjam mata , nak suruh bace bende yg kat bawah tuhh bole :) ** lambat update


Seriously , I am Happy , nd I wish I could turn back that time :)

27 November 2010 - Hari Pink Sedunia
* Wootwoot tadi kan kat sekola darja khas kan , ade orang kan badi aku . Gileee aaa , kesahnye aku dengan jelingan maut kau tuhh -.-' Elakkan aku sound ' woooo , canteknye mate kau ! nak aku cungkil ? aku tga bek hati nehh ! ' Tapi apakan daya loceng berbunyi . Haish kacau jehh -.-'
* Orang kawen orang kawen orang kawen . sekarang nehh musim orang kawen ♥ aww aww . hari ni aku follow mama aku tengok orang kawen dekad Taman Perling :) tema die pink siottttt ♥ erghhh Cunnnn 100 % ♥ Kebetulan nye pulak , aku pun pakai baju kurung pink * Haish mcm tau-2 jea ! Hahaa maluu * Okay guess what ? Aku ternampak Klon Shahir AF8 ^^ weeehoooo mati-2 aku ingat Shahir datang . Muke die mmg seiras gilakkkk ! Handsome sehh . ( What ? Tak handsome ? Eh korang punye pasal lah ! ) Kan best kalau nampak Shahir yang betol-2 punyee ! Confirm tak tidur malam :) Nd then , bile round-2 dekad area Johor , aku nampak 3 lagi orang kawen tema die pun warne PINK ! haha , gempak abess aa  >.<

28 November 2010 - Hang Out
Kite hang out dengan si die * ehem ehemmm * Jasmine Syamimi * kena highlight cket nama die :) Die bawak sekampung dhoeeee dekad taman . Kirenye taman tuu kitorang conquer Weeee ^^ Even kitorang lepak-2 dekad Taman Permainan Sri Putri jea , tapi tetap best sebab dah lame tak jumpe . Sekali jumpe , karok abessss :)

29 November 2010 - ILoikeeee 
* Hee suke bole ? Dapat chat-ting dengan member-2  ^^ Korang best plusplus sporting sangat . Even kite dah lame tak jumpe @ tak pernah jumpe , tapi best sgt dapat beramah mesra dgn korang  . Erna , Beta , Haikal , Abg , Muyien , Alieya , Kak Qira , Sepett , Kak Fanazatyy , Hafiza Sugus , dan yang laen-2 , terima kasih yang tak terhingga ^^
* ade sekumpulan perempuan tengah menggedik-2 dekad surau tempat keje mama aku && tak pasal-2 kene FREE SOUND , Yeah ILoikeeee :)



p/s : Sorry kalau post aku kali nehh ter-pendek cket . Entah lah ? Takde ayat nak tulis Hiho Enjoy It ^^

Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment