Tik Tok :D

31 October 2010

whoaa , korangg ! korang perna tk mengalami kehancuran bende yg korg syg spt handphone ? (betul ke ayat aku nihh ? ) perna ? oh yeaa , aku mengalaminya semalam : HANDPHONE KESAYANGAN AKU PECAH DERR ! hadoii , aku dah mcm org gile smalam ! aku menjerit , aku menangis , aku geram , aku marah , aku sedih . semuanye adee . even mama aku punn  tergamam dgar aku menjerit dari dapur . hoi hoi hoii =='
dah laa handphone banyak bagi aku kenangan , ahah yekee ? ohh yelaa , sape tak sayangg handphone wehh ? okee takpee , bile dah feeling feeling dgn parents aku , skrg tgah merancang nak beli nokia c3 . ahah , tinggal tunggu papa ckp perkataan DEAL ! jhe yaww , haha . sekarang tgah tunggu poket penuh , duit aku choyy ! poket penuh jea , aku kempiskan balikk poket akuu untuk my darling nokia c3 . ahaha , bole kann ?

papa + mama = Ohh My Darlingg


in discussion to get youu

Baca baca juga, jangan lupa like dan follow ;) Thankyou bebeh~

No comments:

Post a Comment